15 september 2010

Win met het begin 335

Het was zeker PIL, met This Is Not A Love Song, dus Nihilzzz scoort wederom.

Ik kijk momenteel naar AJAX, en ze hebben het moeilijk, maar niets is onmogelijk, het staat pas 1-0. Zou het dan de eerste keer zijn dat AJAX in Madrid van de koninklijke verliest, het zou geen schande zijn.(shit, het wordt net 2-0, en dat moest gebeuren volgens onze, altijd positieve, commentator).

Wat voor opgave past daar nou bij, ff zoeken.

Een hint, wan t deze is lastig. Het is iets met hoge bergen enzo.


6 opmerkingen:

hiep zei

lijkt een beetje op Portishead met Sour Times, een versie die ik niet ken weliswaar, maar daar had je bij pil ook geen moeite mee :-)

G@mbit zei

Naar mijn idee was het fragment van PIL gewoon de "normale" originele versie die je meestal te horen krijgt. Heb het nog ff gechecked, maar ik hoor geen rare dingen. En Portishead is niet goed....ook geen andere versie.

Nihilzzz zei

Klinkt oud.
Het lijkt wel op Daydream van The Wallace Collection.

Nihilzzz zei

Ik heb op mn muziekbieb idd 2 verschillende This is not a love songs. Die allebei n ander intro hebben. Tot vanavond.

hiep zei

MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL - "Ain't no Mountain High Enough"

G@mbit zei

Het nummer is goed, en omdat deze zo moeilijk is, er zijn geloof ik 538 versies, is het punt voor Hiep.