30 september 2010

Win met het begin 338

Dennis heeft het bij het juiste eind. Gezien de politieke situatie in Nederland vond ik Sun City wel een actueel nummer. Ik heb vandaag een paar plannen gezien van het nieuwe kabinet (in wording) en ik wordt er niet echt vrolijk van. Mijn hoop is nu gevestigd op het CDA congres(dat ik dat ooit nog eens zou zeggen...), die het zaterdag nog af kunnen schieten. En anders....dan plaats ik een pool en kan je inzetten op het aantal dagen voordat het weer valt.

Vanavond ff een ConXies Kwis in elkaar zetten met Nihilzzz, voor komende maandag.
Deze zal daar niet in voor komen verwacht ik.


4 opmerkingen:

marieke zei

Connected - Stereo MC`s

hiep zei

juist nihilzzz :-)

Nihilzzz zei

Ach, ik kwam net bij G@mbit vandaan......dus. Maar wel eerlijk he.

hiep zei

juist. dus maandag de G@mbit/Marieke quizz?.
neem hur ok ed mee dan :-)