12 november 2010

Top2000 Quiz

Woensdag kreeg ik deze mail....



Beste muziekliefhebber,

Hierbij sturen wij u de bevestiging voor het bijwonen van een televisie opname van de Top 2000 Quiz.

Let op! Vanaf dit jaar zijn de opnamen in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum, Sumatralaan 45, 1200 BB.
Vanwege deze nieuwe locatie moeten wij voor het bijwonen van de opname een entreeprijs van €5,- vragen. Hierbij zitten consumpties inbegrepen. Deze entreeprijs kunt u contant en met pin betalen aan de kassa bij aankomst in Beeld en Geluid

U wordt op zaterdag 20 november uiterlijk om 14.00 uur verwacht bij de balie van Beeld en Geluid op het Mediapark te Hilversum.

Beeld & Geluid biedt u de mogelijkheid om de Experience tegen een gereduceerde prijs te bezoeken. U krijgt een korting van €4,- en betaalt per persoon €10,-

Deze uitnodiging geldt voor 4 personen.

Let op! De minimum leeftijd is 16 jaar en ouder!



Het lijkt me leuk om daar met 3 muziekliefhebbers heen te gaan. Dus laat ff weten of je het leuk vind, en dan kies ik wel....

5 opmerkingen:

Nihilzzz zei

Schrijf mij maar in!

hiep zei

zin an.

patrick zei

nou heel graag is me veel waard

Nihilzzz zei

Nou Patrick, het was toppie!

hiep zei

patrick, bedankt.