05 november 2010

Win met het begin 341

Hij doet het weer!!!!
Deze blog had ik al weken terug klaarstaan, maar de muziek wilde niet.
Nu dus wel, dus alsnog plaatsen



Ik weet het nog niet, maar waarschijnlijk ga ik dit niet lang doen, en wat is dan lang????? Ook dat weet ik nog niet.

Ik moet zeggen dat het een vermoeiende week was. 3 dagen naar Utrecht, 2 uur enkele reis. Maar gister thuis werken, en als je dan om 6 uur begin, dan ben je gewoon om 3 uur klaar (als je 9 uur per dag werkt, zoals ik). En daarna is het dan weekend. Ik heb alles al gedaan wat ik normaal op mijn vrije vrijdag doen, dus die is een stukje meer vrij geworden.

Het moet erg wennen om van een bedrijf met 110 man naar een bedrijf van 4500 man te gaan, maar elk nadeel heb zijn voordeel zei een beroemd filosoof al eens, en ook hier is dat van toepassing. Er lopen heel veel mooie vrouwen rond. Niet dat ik die ooit ga spreken, maar toch, het oog wil ook wat.

Deze week natuurlijk veel nieuwe dingen, je moet je weg nog een beetje vinden wordt er dan gezegd, en dat gaat vast wel lukken, maar ik wordt erg moe van het reizen, en ik denk dat dat nooit gaat wennen.

Maar goed, weer een beetje actief, dus maar een opgave.....


1 opmerking:

Herr Meijer zei

Ha, daar is-ie weer!

Een live-versie van INXS, New Sensation wellicht?