12 februari 2007

Potter

Ik kan er eigenlijk niet op wachten.
21 Juli komt het laatste boek in de
"Harry Potter" serie uit.
Welliswaar eerst alleen in het Engels, maar ik ga geen 5 maanden wachten op de Nederlandse versie, dat duurt me gewoon te lang.

Ik had het niet verwacht. Toen de Harry Potter hype begon vond ik het allemaal wat overdreven. Na een paar maanden heb ik dan toch het eerste deel maar gelezen. Vanaf het eerste moment was ik verkocht. Elke vrije minuut pakte ik het boek om verder te lezen en toen ik het had uitgelezen kon ik, net als nu, niet wachten op het volgende deel.

Ik ben dus verslingerd aan een serie kinderboeken, al moet ik wel zeggen dat ik wel twijfel bij de laatste twee delen. Wat daar gebeurt zal ik toch liever niet aan kinderen voorlezen. Dat blijkt ook wel uit de films, die een steeds hogere leeftijd bij de filmkeuring krijgen.

Ik moet dus nog ruim 5 maanden wachten, net als alle andere potter fans.
Ben maar vast weer begonnen met het herlezen van de eerst 6 delen. Dan zit ik er in ieder geval goed in als ik deel 7 krijg toegestuurd (heb ik natuurlijk al besteld).

In juli komt ook de vijfde film uit. Daar heb ik iets minder mee als met de boeken, maar ga toch wel kijken.
Hieronder al vast een voorproefje.



Geen opmerkingen: