08 februari 2007

Google Books

Al enige tijd heeft Google een nieuwe functionaliteit.
Google Books is een mooie mogelijkheid om je toch al uitgebreide kennis te vergroten.

Ik heb het een en ander ff bekeken, en er zijn toch best veel boeken beschikbaar. Ik kan niet alles opnoemen hier, en dat wil ik ook niet, maar ik,ben natuurlijk gericht gaan zoeken.

Zo vond ik van (waarschijnlijk) één van mijn voorvaderen een boek dat heet
"Ons vaderland. Historisch romantische schetsen uit de vaderlandschegeschiedenis, van de vroegste tot op heden"
Dat heden moet je ruim zien, het is uitgebracht in 1863, en dan kan je met de beste wil van de wereld toch geen heden meer noemen.



Dit fantastische boek is geschreven door niemand minder dan G. Engelberts Gerrits, dat moet wel familie zijn.


Verder zijn er ook interessante boeken te vinden, maak je maar geen zorgen. Zo zag ik ook Homerus en Da Vinci langsgaan, en dat kan soms best interessant zijn.

Misschien dat er voor de iets minder Intelligente onder ons ook boeken van Pietje Bel en Pinkeltje zijn te vinden, zo ver heb ik nog niet gekeken.

Doe er je voordeel mee....

Geen opmerkingen: